اجاره سوله بهداشتی
اجاره سوله بهداشتی

شما که قصد خرید یک سوله را دارید. می‌بایست قبل از شروع به خرید سوله ، مطمئن شوید که همه چیز را بررسی نموده و جای هیچگونه شک وشبهه ای نیست. اگر پاسخ منطقی و قانع کننده به همه سؤالات داشته و نکات حقوقی پیرامون آن را بخوبی حلاجی نموده‌اید، پس یقین داشته باشید که قادر خواهید بود یک سوله مناسب برای نیازهای خود انتخاب کنید.

قبل از آنکه به نکات مهم در خرید سوله اشاره کنیم لازم است به این نکته هم توجه داشته باشید که خریدهای اینترنتی توسعه پیدا نموده و بسیاری از کسب و کار در فضای مجازی فعال‌تر شده‌اند. اینجاست که نقش سایت‌ها علی الخصوص وب سایت سوله تاپ که در زمینه خرید سوله و املاک صنعتی دیگر مثل کارخانه و بحث اجاره آنها هم به خوبی مشخص می‌شود.

  1. مجوزها و قوانین مربوطه را کامل بدانید

محدودیت‌ها و مجوزهایی را که منطقه شما برای خریدوفروش سوله‌ها لازم دارد را بررسی کنید. به‌عنوان‌مثال، بسیاری از شهرها و محله‌ها فاصله مشخصی را از یک خط ملک یا خط حصار تعیین می‌کنند که باید یک سوله از آن فاصله داشته باشد. این ممکن است تعیین کند که چه نوع و اندازه سوله را می‌توانید بخرید یا بسازید. همچنین، آیا شما نیاز به ارائه فرم یا مجوز خاصی دارید یا نه؟ و یا اینکه این مجوزها باید به چه مراکزی تحویل داده شود؟

  1. هدف از خرید سوله چیست؟

به این فکر کنید که چگونه می‌خواهید از سوله خود استفاده کنید تا به شما کمک کند مشخص شود چه سایز و ویژگی‌های سوله بهترین کارایی را خواهد داشت. آیا در حال خرید سوله‌ای برای کارگاه یا باغبانی هستید که قصد دارید زمان زیادی را در سوله بگذرانید؟ اگر می‌خواهید زمان زیادی را در داخل آن سپری کنید، حتماً به فکر نور، تهویه و نیاز به سقف استاندارد باشید. بسیاری از سوله‌ها از ویژگی‌های اضافی مانند پنجره‌هایی که پنجره‌های سقفی باز و تمام طول دارند، برخوردار هستند.

یا فقط برای ذخیره‌سازی کالا است؟ اگر برای ذخیره‌سازی باشد، چه نوع ذخیره‌ای؟ تجهیزات بزرگ  و حجیم؟ میزان تقریبی کالا یا تجهیزات با مساحت سوله تناسب دارد؟

همچنین به یاد داشته باشید که چگونه از سوله استفاده می‌کنید تا به تعیین نوع و محل قرارگیری درهای سوله که برای شما بهترین کار را دارد، بپردازید. اگر وسایل بزرگ را ذخیره می‌کنید، حتماً به دنبال سوله‌هایی با درهای دوتایی باشید که کاملاً بازشوند. آیا برای دسترسی آسان‌تر به همه وسایل، آیا درهای شما باید در قسمت کوتاه‌تر سوله قرار بگیرند تا فضای “پارکینگ” مستقیم و عمیق‌تری به شما بدهند؟

 

  1. اندازه و ابعاد سوله

مساحت و اندازه سوله‌ها تقریباً در هر سایزی موجود هستند. همیشه روی اندازه بزرگ‌تر ازآنچه فکر می‌کنید نیاز دارید برنامه‌ریزی کنید. مثلاً اگر به نظرتان مقدار جا گرفتن کالا 1000 مترمربع است شما برای حدود 1250 مترمربع برنامه خرید سوله داشته باشید.

برای ذخیره‌سازی عمومی، نیازهای مکانی فعلی خود را ارزیابی کرده و برای تأمین نیازهای ذخیره‌سازی آینده 25٪ آن را افزایش دهید. فقط به یاد داشته باشید، بعضی از مناطق ممکن است قانون و مقرراتی داشته باشند که مانع از ساختن چیزی بلندتر از خط حصار می‌شود، بنابراین همیشه دوباره بررسی کنید که مثلاً آیا پس از خرید سوله می‌توان یک دکل به یسیم یا مخابراتی داخلی ساخت؟

  1. پایه و اساس سوله

مهم‌ترین قسمت سوله شما، صرف‌نظر از نوع یا اندازه سوله‌ای که می‌خرید، پایه و اساس شماست. سوله شما باید روی یک سطح هموارساخته‌شده باشد وگرنه احتمال دارد در آینده دچار مشکلات سازه‌ای شود.

برخی از تولیدکنندگان دستورالعمل‌های گام‌به‌گام را برای نحوه ساخت پایه‌ای به‌اندازه خاص برای سوله‌ای که خریداری کرده‌اید، در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر سوله شما شامل دستورالعمل‌های فونداسیون نیست و دفترچه محاسبات ندارد، حتماً تحقیق کنید و از یک کارشناس ذیصلاح مشاوره بگیرید تا همه موارد فنی در ساخت سوله لحاظ شده و درمجموع دارای استانداردهای مربوطه بوده و تأییدیه کارش است فنی را داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که سوله شما در منطقه‌ای کم ارتفاع قرار ندارد تا از تخلیه آب به سوله جلوگیری کند.

 

  1. مواد ساخت سوله

همان‌طور که دربند چهارم به آن اشاره شد برای اطمینان خاطر از نقشه، نحوه و نوع  مواد بکار رفته در سوله ساخته‌شده  نیاز دارید تا یک کارشناس خبره بررسی‌های خود را به عمل‌آورده و نظر خود را به‌صورت کتبی اعلام نموده و تأیید کند تا سایر مراحل خرید سوله نیز با دقت بیشتری ادامه پیدا کند و طرفین معامله از آن راضی و منتفع گردند.

دو شنبه 8 دی 1399برچسب:, :: 12:10 :: نويسنده : حمید

یکی از طرح هایی که در زمینه صنعت و حوزه کاری کارخانه ها و کارگاه ها خوب جواب داد ایجاد شهرک های صنعتی در نقاط مختلف کشور است.

در واقع بسیاری از افراد برای اینکه در خصوص خرید سوله اقدام کنند به یکی از شهرک های صنعتی مراجعه نموده و در آنجا ملک خود را می خرند.

خرید سوله در شهرک های صنعتی مزایایی نیز دارد که گرفتن برخی از امکانات و مزایا از آنهاست.

برای اینکه در شهرک های صنعتی سوله ای خریداری نمایید باید به املاک صنعتی که در آنجا مستقر هستند و یا به دفتر مدیریت شهرک مراجعه نمایید.

برخی از املاک صنعتی که از قدمت بالایی برخوردارند و دارای پیشینه زیاد و خوبی می باشند در خیلی از شهرک های صنعتی شعبه دارند که از آن جمله می توان به املاک صنعتی فتح یا همان سوله تاپ نام برد که خیلی از معاملات خرید سوله در شهرک های صنعتی در این املاک انجام می گردد.

البته در شهرک های صنعتی شرکت ها و املاکی های دیگری هم که سابقه خوبی دارند هم فعالیت دارند که املاک صنعتی سوله و ایران کارخانه از این قبیل هستند.

در مورد خرید سوله در شهرک های صنعتی اشتهارد مطلب خوبی در زیر به سمع و نظرتان می رسد :

شهر صنعتی اشتهارد به دلیل همجواری با پایتخت و همچنین قرار گرفتن در شعاع بیش از 120 کیلومتری تهران (معافیت مالیاتی) می تواند مکان مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. دسترسی آسان به بزرگراه ها در ایران ، وجود نیروی متخصص و همچنین معافیت های مالیاتی (در صورت وجود) ، زمین ارزان ، امکانات کامل (آب ، برق ، گاز و ...) این شهر را به مکانی مناسب برای ساخت کارخانه های جدید تبدیل کرده است. .

بدون شک می دانید که یکی از دغدغه های صنعتگران و تولیدکنندگان تهیه مکانی برای راه اندازی کارگاه یا کارخانه است.

بهترین املاک صنعتی برای اجاره سوله و خرید سوله در تمام شهرهای صنعتی از جمله شهر صنعتی اشتهارد ، املاک صنعتی فتح هستند که ثبت به روز دارند.

از جمله شرکتهای بزرگ این منطقه شرکتهای زیر هستند:
شرکت داروگر ، شرکت هامگان کار صنعت ، شرکت کاشی و سرامیک زاگرس ، شرکت موتور سیکلت تلاش ، شرکت ریس نخ ، شرکت ایمنی به شیشه و ...

واحدهای صنعتی فعال در شهر صنعتی اشتهارد را می توان به شرح زیر طبقه بندی کرد:

صنعت فلز
صنایع معدنی غیرفلزی
صنایع غذایی
صنعت الکترونیکی
صنعت نساجی و پوشاک
صنایع شیمیایی
صنعت سلولز

تاکنون حدود 2000 واحد تولیدی از سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران مجوز راه اندازی دریافت کرده اند.

 

مطالب در خصوص عنوان این مقاله در صفحات گسترده ای از اینترنت و شبکه های اجتماعی که اغلب به جهت تبلیغات می باشد وجود دارد که البته این را به جهت کنایه عرض نکردم بلکه تبلیغات از جنبه های مثبت قابل ستایش است.

در عرصه املاک صنعتی که عنوان موضوع ماست مشاوران زیادی در این حوزه فعالیت دارند و برخی از آنها سالهاست که خدمات شایسته ای ارائه نموده اند و الحق که می بایست مورد تشویق هم قرار بگیرند زیرا آنها هستند که حلقه اتصال بین خریدار و فروشنده می باشند.

خرید و فروش املاک صنعتی مثل کارخانه از مزیت های زیادی برخوردار می باشد. مشاوران صنعتی که کارشان فقط در زمینه خرید کارخانه و یا فروش کارخانه می باشد باید از اطلاعات بسیار بالایی برخوردار باشند تا بتوانند همه ابعاد یک کارخانه را بطور کامل تشریح کنند.

همانگونه که می دانید اطلاعات کارخانه ها با یکدیگر متفاوت هستند و اینکه یک مشاور بتواند کارخانه هایی که از نظر فنی با هم فرق دارند را کاملا بداند و بتواند آنرا خوب و دقیق به خریدار انتقال دهد بی شک از استعداد و تواناییهای بالایی برخوردار می باشد.

برای انتخاب کارخانه و مشاهده فایل های گوناگون از کارخانه تولید رب گرفته تا کارخانه تولید آرد و الی آخر به سایت کارخونه مراجعه فرمایید که واقعا سایت کاملی است که در گوگل هم در صدر آن قرار دارد یعنی اگر قصد خرید کارخانه را دارید به این سایت هم سر بزنید. یکی دیگر از سایتهایی که در همین عرصه فعالیت دارد نامش ایران فکتوری است که آن هم در صدر صفحه اول گوگل هست.

در پایان لازم است عرض نماییم که مطلبی در خصوص موارد حقوقی خرید ملک صنعتی در خبرگزاری ایسنا منتشر شده که برای همه خواندن آن را سفارش می کنیم. برای مطالعه آن بر روی لینک زیر کلیک کنید : 

https://b2n.ir/238405

اجاره سالن در املاک صنعتی

در مناطق صنعتی تهران اجاره سالن نیاز اصلی صنعتگران و بازرگانان است که توجه بیشتری به آن می شود.

برای کار بیشتر از تولیدکنندگان ، و همچنین انبارهای ذخیره سازی مواد غذایی - کارگاه های تولید تجهیزات دارویی و پزشکی ، کارگاه های تولید قارچ و سبزیجات ، به عنوان مثال. سالن ها به صورت سالانه به صنعتگران اجاره داده می شوند ، در حالی که سالن ها عمدتا توسط بازرگانان استفاده می شوند. .

تولید کالاهای وارداتی مانند غذا ، مواد آرایشی و بهداشتی. بیشتر این اتاق ها شامل کف سنگی و دیوارهای سرامیکی بهداشتی است. و می توانید برای معاینه پزشکی مجوز بگیرید.

اجاره سالن در تهران

اجاره سالن ها در شهر ، به عنوان مثال سالن های تشریفات - تالارها و تالارهای عروسی - یک سالن کنفرانس ، یک سالن برای سمینارها و مراسم است و یک سالن است.

همچنین برای مصارف غیر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از فعالیت های موسسه املاک و صنعتی فتح است.
هر یک از این سالن ها تجهیزات خاص خود را دارند و این تجهیزات در قیمت اجاره سالن بسیار موثر است.

نرخ اجاره سالن ها در تهران و حومه آن

اجاره سالن معمولاً با در نظر گرفتن خدمات ارائه شده در حومه تهران محاسبه می شود.
به دلیل نوسانات شدید اقتصادی اجاره سالن در حومه شهر تهران متفاوت است و لازم است قبل از هر اقدامی برای کسب اطلاعات در مورد قوانین و شرایط بازار با مشاوران این حوزه در املاک صنعتی فتح تماس بگیرید. املاک و مستغلات صنعتی
در مورد قیمت اجاره تالار در تهران ، به دلیل تنوع کاربری این تالارها و انواع کاربری آنها که غالباً برای میهمانان استفاده می شود ، بر اساس نوع سرویس برای هر نفر محاسبه می شود و انتخاب گسترده ای از قیمت دارد.
برخی از کاربردهای سالن ها به شرح زیر است:
اجاره اتاق مهمانی - اجاره اتاق کنفرانس - اجاره اتاق کنفرانس - اجاره سالن بدن سازی - اجاره اتاق آموزش - اجاره سالن آمفی تئاتر - اجاره سالن عروسی - اجاره اتاق جلسات - اجاره اتاق میهمان مختلط - اجاره سالن زیبایی - اجاره سالن - اجاره مونتاژ قطعات - اجاره سالن با استفاده از انبار - اجاره سالن تولید قطعات.

شایان ذکر است اجاره سالن که معمولا عزیزان صنعتگر بدنبال آن هستند بهتر است برای پیشگیری از مشکلات احتمالی حقوقی به دفاتر املاک صنعتی معتبر از قبیل سوله تاپ مراجعه شود.

امیدواریم روز به روز چرخ اقتصاد مملکت بیشتر و بهتر بچرخد.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اجاره سوله بهداشتی و آدرس solebehdashti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: