اجاره سوله بهداشتی
اجاره سوله بهداشتی

قرارداد فروش املاک و مستغلات تجاری می تواند یک صفحه یا صد صفحه باشد. هیچ قانونی وجود ندارد و هر اصطلاح ، هر کلمه برای مذاکره آماده است. با این وجود ، مقرراتی وجود دارد که به طور معمول در اکثر قراردادهای خرید CRE گنجانده شده است و درک این مفاد برای خریدار و فروشنده برای محافظت از منافع آنها ضروری است.

به لینک زیر وارد شوید و مطلب آن را بخوانید نکات مهمی در آن وجود دارد :

http://titusmana36925.digiblogbox.com/23794540/rent-a-shed

بیایید با یک داستان سریع شروع کنیم :

داستان قرارداد سریع شماره 1

 

یکی از دوستان وکالت از طولانی ترین مذاکرات مربوط به قرارداد خرید رنج می برد. دهها مورد تجدید نظر در هر طرف انجام شده بود ، و توافق نامه تقریباً به 200 صفحه رسیده بود. در جلسه ای با وکیل طرف مقابل ، وقتی به نظر می رسید که آنها نزدیک به یک معامله هستند ، اما طرف مقابل دوباره شروع به تزلزل در مورد زبان می کند ، دوستم گفت:

 

"من با قرارداد موافقت می کنم همانطور که در حال حاضر است و اگر فقط یک کلمه وارد کنم ، کار ما تمام می شود."

 

مخالف مشاور ، گفت: "مطمئنا. چه کلمه ای است؟ "

 

و دوستم جواب داد ، "نه".

 

 

 

Ahhhhh ، مذاکرات شاد و رایگان برای همه مذاکرات املاک و مستغلات.

 

گفته می شود ، این مقاله در مورد مفاد مشترک قرارداد ، اهداف آنها ، تغییراتی که ممکن است فروشندگان و خریداران از آنها بخواهند و دلایل آنها برای این درخواست ها بحث می کند. بیایید با هدف قراردادها شروع کنیم.

 

هدف قرارداد خرید و فروش CRE

یک قرارداد چندین هدف دارد: این حقوق ، تعهدات و تعهدات هر یک از طرفین را مشخص می کند. این مراحل جزئیاتی را که باید برای بستن معامله رخ دهد شرح می دهد. و طبیعتاً دقیقاً مشخص می کند که چه ملکی ، واقعی و غیره منتقل می شود.

 

گرچه گاهی اوقات تمایل به "کوتاه و ساده" نگه داشتن قرارداد وجود دارد ، یک قرارداد تهیه شده خوب ، بدون در نظر گرفتن طول یا پیچیدگی سند ، اهداف فوق را به وضوح نشان می دهد. وقت و هزینه صرف شده برای ایجاد یک قرارداد کامل و کامل در صورت بروز درگیری ده برابر بازگردانده می شود.

 

فرم قرارداد ، مذاکره و پیش نویس

اولین پیش نویس توافق نامه ها به طور معمول توسط وکیل فروشنده انجام می شود ، و سپس برای ورودی به خریدار ارسال می شود. دو طرف اصلاحات را تا زمانی که هر دو سند نهایی را قبول نکنند ، رد و بدل می کنند. توافق نامه احتمالاً شامل مفاد مشترکی خواهد بود که در زیر بحث شده است ، اما این قرارداد برای پرداختن به معامله خاص ، از جمله نوع خاص ملک تنظیم شده است. به عنوان مثال ، فروش یک مالکیت صنعتی خالی از سکنه ، مسائل متفاوتی نسبت به زمین توسعه نیافته یا یک مجتمع خرده فروشی با چندین مستاجر خواهد داشت.

 

بسته به پیچیدگی معامله و ارزش ملک ، مذاکرات قرارداد می تواند گسترده باشد. چه کسی انتخاب می کند که چه مقرراتی را شامل شود؟ یک داستان سریع

 

داستان قرارداد سریع شماره 2

 

از یک وکیل املاک و مستغلات با 40++ در عمل پرسیده شد که چرا او از مذاکره یا حتی بحث در مورد قرارداد منصرف شد که طرف مقابل آن را "معامله گر" نامید. نخست با اشاره به اینکه آنها سرانجام این اصطلاح را همانطور که او می خواست پذیرفتند ، سپس پاسخ داد ، "زیرا چوب بزرگتر مشتری من بود."

 

در حالی که همه طرفین و وکلای آنها با این نگرش مذاکره نمی کنند ، این داستان یک واقعیت را برجسته می کند: هیچ طرفی حق یک دوره خاص را ندارد. همه چیز برای مذاکره آماده است (از جمله تصمیم گیری ، وقتی یک طرف در موقعیت قدرت باشد ، به هیچ وجه مذاکره نکند!).

 

باشه. بیایید به برخی از مفاد قرارداد املاک و مستغلات تجاری شیرجه برویم ...

 

مفاد قرارداد خرید و فروش CRE مشترک

پس از شناسایی طرفین و تاریخ لازم برای انعقاد قرارداد ، کلمات بعدی که احتمالاً در قرارداد فروش املاک و مستغلات مشاهده خواهید کرد عبارتند از: "در حالی که ..."

 

1. بندهای "در حالی که"

اغلب قراردادهای فروش با مجموعه ای از بندهای "در حالی که" به عنوان "رسیتال" نیز خوانده می شوند ، شروع می شوند. "در حالی که" به معنای واقعی کلمه "با توجه به این واقعیت است که" ، و به نوعی مقدمه ای در معامله ، توضیح حقایق منجر به قرارداد است. به طور کلی پذیرفته شده است که رساله ها بخشی از مقررات عملی یک قرارداد نیستند. بر این اساس ، اگر طرفی زبان را در یک بند "در حالی که" به عنوان یک حق یا وظیفه لازم الاجرا می بیند ، باید از رساله های قرارداد خارج شده و در متن آن گنجانده شود.

 

2. شرح ملک و اصطلاح "همانطور که هست"

بسته به آنچه منتقل می شود ، یک قرارداد سه نوع املاک را توصیف می کند: املاک ، شخصی و غیره. توصیفات املاک و مستغلات جزئیات زمین و بهسازی هایی را که باید با بیشترین ویژگی ممکن منتقل شود. اگر توصیف حقوقی وجود داشته باشد ، باید از آن استفاده شود و در غیر این صورت ، در قرارداد باید شرط داده شود که شرح پس از بررسی اصلاح شود.

 

اگر دارایی شخصی منتقل شود ، قرارداد موارد خاص را بیان می کند. از آنجا که ممکن است فروشنده قصد داشته باشد برخی از اموال شخصی را نگه دارد ، برای جلوگیری از سردرگمی ، لیست جامعی از اقلام باقی مانده ایده آل است.

 

سایر منافع ملکی می تواند مواردی از قبیل حقوق اجاره و قرارداد ، مجوزها ، مالکیت معنوی و ضمانت نامه ها را شامل شود. یک داستان سریع دیگر ...

 

داستان قرارداد سریع شماره 3

 

یک مهمانی در حال خرید گروهی از مراکز اسکی بود. قرارداد فروش به درستی توصیفات حقوقی مربوط به تمام زمین های استراحتگاه ها ، لیست کاملی از کلیه دارایی های شخصی را که باید منتقل شود ، و چندین مورد اجاره نامه ، قرارداد و پروانه مربوط به بهره برداری از استراحتگاه ها را مشخص کرد.

 

اما ، این به یک مورد مهم نپرداخت: حقوق آب. در هنگام بازبینی عنوان خود ، خریدار دریافت که حقوق آب لازم برای تغذیه دستگاه های برف ساز پیست های اسکی شخصاً به فروشنده اعطا می شود و به آن متصل نیست زمین.

 

در حالی که طرفین درمورد اینكه آیا حقوق آب تحت زبان قرارداد تحت پوشش قرار گرفته است ، بحث كردند و سرانجام موضوع را حل و فصل كردند ، با شناخت بهتر نیازهای ملك و شرح كامل تری از حقوق مالكیت كه باید منتقل شود ، می توان در همان ابتدا از این مسئله جلوگیری كرد. .

 

سرانجام ، در مواردی که توافق نامه ای بیان می کند که ملک "همانطور که هست" منتقل خواهد شد ، این بدان معناست که فروشنده هیچ گونه توضیحی در مورد شرایط ملک ارائه نمی دهد. این محدودیت باید با نمایندگی فروشنده یا ضمانت نامه های موجود در توافق نامه مطابقت داشته باشد ، اما در همه موارد ، در صورت عدم ارائه نادرست از جنبه های اساسی ملک ، فروشنده از ادعای کلاهبرداری محافظت نمی کند.

 

3. انتقال اسناد (اسناد ، واگذاری ها ، و صورتحساب های فروش)

املاک و مستغلات ، املاک و دارایی های دیگر توسط ابزارهای مختلفی منتقل می شوند ، بنابراین بیایید نگاهی به مشکلات احتمالی هر یک بیندازیم.

 

آ. اعمال

از آنجا که بیش از یک نوع سند وجود دارد و از نظر میزان حمایت از خریدار متفاوت است ، در این قرارداد باید نوع سند مورد استفاده شرح داده شود. انواع ، به ترتیب محافظ ترین خریداران در حداقل ، عبارتند از:

 

یک سند ضمانت کلی ، که "نه تنها به شخص اعطا کننده دهنده سود و مالکیت آن را به شخص اعطا کننده می دهد ، بلکه همچنین تضمین می کند که در صورت نقص عنوان یا داشتن" ابر "بر روی آن ، مانند مطالبه رهن ، ضمانت مالیاتی ، ادعای عنوان ، قضاوت یا حق التدریس مکانیک ، وام گیرنده ممکن است اهدا کننده را مسئول بداند. "

ادامه دارد.........

یک شنبه 10 اسفند 1399برچسب:, :: 14:7 :: نويسنده : حمید

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اجاره سوله بهداشتی و آدرس solebehdashti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: